tiistai 8. lokakuuta 2013

Värikoulutusta :)

Tänään mulla oli Kouvolassa Miraculoksen järjestämä Värimestari-koulutus :)

Olin ensin ihan hukassa, et löydänkö mallia, mut sitten ehdokkaita oliki tosi monta.
Päätin valita mun malliks Maikin, joka ei ollu värjänny moneen kuukauteen hiuskiaan :)

Tässä lähtötilanne:  




Maikki anto mulle aika vapaat kädet ja koska tolla kurssilla lähinnä keskityttiin uusiin väreihin tututumiseen, halusin kokeilla mun lemppareita viileitä värejä ja päätin hyväkskäyttää Maikin luonnollista "liukuväriä" :D Kouluttajien kanssa siinä rupateltiin ja lopputuloksesta tuli aika hauska, ei oo ihan jokaisella vastaantulijalla tollasta sävyä :)








Aika kiva metallinhohto ja silti pehmeä, luonnollinen lopputulos :)
Ei haluttukaan mitään räväkkää punasta tms, tää sit hyvin haalistuu eikä tyvikasvukaan näy tässä juuri laisinkaan.

Nyt sai taas kivasti uutta innostusta duunipäiviin :)

Ens sunnuntaina oiskin sitte Bb finaali ja sillo ois tarkotus nähdä vanhoi asukkeja pienien kekkereiden merkeissä Helsingissä. :) koitan tässä pähkäillä, josko sitä lähtis jo lauantaina Helsinkiin ja tulis sitte maanantaina takas. Noi on vaan vähän rankkoja reissuja, puhalluttaa jo valmiiks..
Täytyy täs alkaa jo miettii mitä laittais päälle, ku jos sielä 3 päivää viettää, ni tarttee taas hirveet säkit vaatteita messiin.. ( joista sitte ei käytä todennäkösesti ku muutamaa..) 

Aivan pakko tähän hehkuttaa yhtä mun kahta lempparibiisiä tällä hetkellä, jotenki täl hetkellä suomiräppi iskee muhun!

Tuomas Kauhanen& Redrama - Vahva

Elastinen - Kerrankin

Ihan huippuja! <3
Mutta, palataan, puss!

Jonna

1 kommentti:

  1. Toi Elastinen onnii hyvä!! Ps. Kiva tukka, ilmottaudun kans vapaaehtoseks väri ihmiseks joskus ellet mitään mustaa mulle huitase :D

    VastaaPoista

http://piecesofjonna.blogspot.fi/